Upload | Wsparcie | Staty | Staty 2 | FAQ | O nas | Forum | Pluginy | Banery | Szukaj | Moje konto
Ostatnio dodane
Filmy XviD / DivX
DVD-R
Filmy RMVB
Filmy x264
Filmy HD
Filmy 3D
Programy
Konsole
Gry
Muzyka
Teledyski
TV
Erotyka
Książki
Komiksy
Lin/Mac
Sport
Anime
dla Dzieci
GSM/PDA
Inne
info RSS

RSS

Programy

Azureus
BitComet
uTorrent
BitTornado

Linki

Gothic 3: Zmierzch Bogów [PL]
brak screena

Dodał: samson1979
Data dodania:
2013-03-01 18:27:18
Rozmiar: 4.72 GB


Komentarze: 54

Pobierz torrent

Magnet Link
Kategoria gry - RPG akcji, TPP, fantasy, sandbox
Wersja językowa: Polski

Data Premiery:
Świat: 21 listopada 2008 ( światowa data premiery )
Polska: 05 grudnia 2008 ( data wydania w Polsce )

Tryb gry: single player
wymagania wiekowe: 16+

Wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 4.6 GB HDD

Screeny: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=11396

Gothic 3: Forsaken Gods to pierwszy oficjalny dodatek do trzeciej części niezwykle udanej serii komputerowych gier fabularnych. Jest to rozszerzenie samodzielne (tzw. stand-alone), czyli nie wymaga do działania zainstalowania podstawowej wersji gry. W zamyśle twórców projekt ma opierać się przede wszystkim na rozwinięciu merytorycznym pierwowzoru i stanowić atrakcyjny pomost dla miłośników serii przed premierą innowacyjnej, czwartej odsłony cyklu, przygotowywanej już przez niemieckie studio developerskie Spellbound (na koncie m. in. serie Desperados i Airline Tycoon).
Fabuła programu umożliwia graczom ponowne wcielenie się w Bezimiennego Bohatera, znanego z poprzednich aktów Gothica. Nasze przygody w Forsaken Gods rzucają nowe światło na wydarzenia znane z podstawowej wersji gry i odpowiadają na wiele pytań po dziś dzień nurtujących fanów serii. Na swej drodze nasz heros spotyka więc wielu przyjaciół i wrogów znanych ze scenariusza podstawki, warto jednak zauważyć, iż nie wszystkie przyjaźnie i znajomości oparły się próbie czasu, zachowując się w niezmienionej postaci do dnia dzisiejszego. Powinniśmy więc ostrożnie podchodzić do relacji z bohaterami niezależnymi i czujnie przyglądać się zachowaniom postaci drugoplanowych, by nie zostać nieprzyjemnie zaskoczonym w najmniej oczekiwanym momencie.
Dodatek przynosi lekko zmodyfikowany system walki, zmienione lokacje, a także podrasowaną grafikę (twórcy zaimplementowali w nim opcje wygładzania, filtrowania anizotropowego i oświetlenia HDR). Gracze mają też okazję wypróbować nowe zbroje i rodzaje broni. Akcja rozszerzenia toczy się wyłącznie na terytorium Myrtany, więc świat znany z podstawowej wersji gry nieco się zmniejszył.

1. Instalujemy Gothic 3 ZB lub wypalamy obraz iso lub instalujemy obraz w virtualnym napedzie.
2. Instalujemy Gothic_3_FSG_EE_Patch_v2_0
3. Instalujemy Gothic_3_FSG_EE_patch_200_201_pl
4. Gramy…

P.S. Ten Patch poprawia wszystkie błędy w grze które uniemożliwiały przejścia gry, ponadto poprawia grafikę w grze…itd

Zgłoś do moderacji pliki
Tracker


Gothic3_ZB.iso 3.03 GB
Patch 1.45 GB
Patch 239.94 MB

Komentarze

avatar
Dodał: Avalanche1989
Data: 2013-03-01 18:57:07
Chyba świt Bugów ;) Nie polecam...
avatar
Dodał: ciulacie
Data: 2013-03-01 19:00:33
Chyba świt Bugów ;) Nie polecam...Gothic skonczył się na trójce,malkontenci powiedzą że na dwójce.Ale po sciagnieciu Gigowego patch Trójka jest zacna,i nadal dobrze wygląda,czkolwiek klimat już nie ten co w dwóch pierwszych odsłonach. Całkowicie popieram. Klimat skończył się w G2, ale w trójeczke da się jeszcze grać. Stanowczo odradzam ściągania Zmierzchu Bugów oraz Gothic 4 Arcania. Można się tylko rozczarowac.
avatar
Dodał: samson1979
Data: 2013-03-01 19:14:55
Avalanche1989, zainstaluj najpierw tego patcha ktorego umiescilem, a nie pisz takich glupot, bo gra zeczywiscie bez tego patcha jest totalnie zbugowana...pzdr
avatar
Dodał: patryknow
Data: 2013-03-01 19:23:40
Nie polecam gdyż ta gra to dno i żadne patche tego nie naprawią,tej grze nic nie pomoże,i nie chodzi tu tylko o bugi.
avatar
Dodał: Sir.Oceanic
Data: 2013-03-01 19:55:57
samson1979
Kolego seduj jak wstawiłeś.
avatar
Dodał: artur010578
Data: 2013-03-01 20:18:18
wstaw 4 jak posiadasz
avatar
Dodał: dynamowy
Data: 2013-03-01 20:34:13
Ta gra nie jest warta ani kupna, ani pobierania i marnowania czasu na to. Tyle mam do powiedzenia.
avatar
Dodał: samson1979
Data: 2013-03-01 20:41:06
========================================
Gothic 3 Forsaken Gods
Patch v2.01 by Community Patch Team
November 2011
========================================

Jest to ten sam TEAM,co wydawal łatke do Gothica 3, ktora tez miala mase bledow, dopiero o wydaniu patcha Gothic_3_EE_Patch_v1.75.14_Int_Full, w ta gre dalo sie normalnie zagrac, ja osobiscie gram w to co wstawilem, po zainstalowaniu tego patcha narazie nie mam zadnych problemow, jezeli by byly to bym tego raczej nie wstawial, bo sam kiedys gralem w to, i jak dla mnie ta gra bez latek bylem kompletnie zbugowana ze sie grac nie dalo...
avatar
Dodał: DarkMisha
Data: 2013-03-01 21:05:26
"...dodatek do trzeciej części --> NIEZWYKLE UDANEJ
avatar
Dodał: mafioza.07
Data: 2013-03-01 21:13:08
Mi się bardzo podoba Gothic 3 polecam
czy mógłby ktoś wstawić Gothica 4
avatar
Dodał: daniel953
Data: 2013-03-01 21:29:04
Gothic 4 to największe gówno świata jakie mogło powstać. Uważam że Gothic 1 ,2 są najlepsze a 3 jeszcze ujdzie. 4 to totalna porażka.
avatar
Dodał: samson1979
Data: 2013-03-01 22:19:25
Moge wstawic 4,jak ktoś by chciał....
avatar
Dodał: gregson666
Data: 2013-03-01 22:55:35
Zmierzch Bugów... nie grajcie w to coś.
avatar
Dodał: samson1979
Data: 2013-03-01 23:53:13
Co Daje Ten Patch

========================================
Gothic 3 Forsaken Gods
Patch v2.01 by Community Patch Team
November 2011
========================================


Legenda
"+": Dodana funkcjonalność lub usprawnienie.
"-": Naprawiony błąd, zmiana lub usunięta pozycja.
avatar
Dodał: samson1979
Data: 2013-03-01 23:53:35
- Problem z synchronizacją na procesorach wielordzeniowych (opcja dostępna w pliku konfiguracyjnym ge3.ini, pozycja Timer.ThreadSafe).
- Naprawiono błąd związany z opcją wymuszania napisów.
- Usunięto ostatnie pozostałości po rewolucjach.
+ Poprawiono jakość cieni (dotyczy wyłącznie Shader Model 3.0).
+ Udoskonalono efekt ziarnistości obrazu.
+ Udoskonalono efekty Bloom/HDR.
- Problem z kombinacją głębi pola / miękkich cząstkek i powierzchnią wody.
+ Zaimplementowano FXAA dla SM 3.0 (tym samym usunięto standardowe wygładzanie krawędzi).
+ Ukończenie zadania "Sprowadź armię do fortecy w Gocie" jest teraz łatwiejsze.
+ Theo jest teraz wyposażony wyłącznie w pałkę troglodyty.
- Usunięto klucz Khadima z ekwipunku Gerrella.
+ Bohater nie odkłada już kostura ani pochodni podczas jedzenia owoców, mięsa, ryb lub chleba.
- Bezużyteczny rodzaj magicznej rudy całkowicie usunięto z gry.
+ Magiczna ruda przeznaczona do oddania Somie różni się teraz od zwykłej, magicznej rudy i nie może już zostać sprzedana.
+ Tarcza Garika nie wala się już po świecie gry - znajduje się teraz w skrzyni swojego właściciela.
+ Kamień teleportacyjny do Vengard znajduje się teraz w świątyni Vengardu.
- Duplikaty Faring_Trader_02 i Vangard_Trader_03 zostały usunięte.
- Rollan i Tajemniczy Wędrowiec nie stoją już w tym samym miejscu, dzięki czemu nie nakładają się na siebie.
- Poprawiono poruszanie się postaci niezależnych w Okarze.
- Poprawiono wykrywanie powierzchni przy wejściu do niektórych z pomieszczeń.
- Poprawiono wykonywanie codziennych obowiązków przez postacie niezależne na plaży, znajdującej się pod Cape Dun.
- Poprawiono wykonywanie codziennych obowiązków przez Clovisa po powrocie do Geldern.
- Poprawiono wykonywanie codziennych obowiązków przez Oscha
avatar
Dodał: samson1979
Data: 2013-03-01 23:54:16
- Thorus i Hanz są teraz nauczycielami.
+ "Skrzynię asasyna" można otworzyć wyłącznie przy użyciu odpowiedniego klucza.
+ Skrzynia Garika i skrzynia, w której trzyma łuk można otworzyć wyłącznie przy użyciu odpowiednich kluczy.
- Naprawiono błąd umożliwiający plądrowanie niektórych ze skrzyń w nieskończoność.
+ Koszyk w Vengardzie można teraz otworzyć.
- Przeniesiono nieprawidłowo umiejscowione skrzynie w Faring i w pobliżu Silden.
+ Usunięto trawę z terenu areny w Gocie.
- Kilka mniejszych poprawek.
avatar
Dodał: samson1979
Data: 2013-03-01 23:54:45
==========
Patch v2.0
==========

Zaplecze techniczne
- Zmierzch Bogów uruchamia się teraz tylko raz.
- Niemożliwe jest rozpoczęcie nowej gry, gdy takowa jest już uruchomiona.
+ Wyeliminowano przypadkowe rozpoczęcie nowej gry przez dodanie okienka proszącego o potwierdzenie wyboru.
+ Dodano sprawdzanie konfiguracji sprzętowej komputera (wersja shadera i wielkość pamięci) - jeżeli komputer nie spełnia minimalnych wymagań sprzętowych, gra zostanie natychmiast wyłączona, po czym wyświetli się odpowiedni komunikat z błędem.
+ Zaktualizowano fmodex do nowszej wersji.
+ Zaktualizowano do nowszej wersji pakietu bibliotek DirectX 9.0c
+ Automatyczna instalacja nowszej wersji bibliotek DirectX 9.0c - jeśli nie są zainstalowane.
+ Zwiększono rozmiar bufora spakowanego pliku.
+ Poprawki związane z wydajnością.
avatar
Dodał: samson1979
Data: 2013-03-01 23:55:08
- Wyeliminowano błąd związany z nieprawidłowym wykorzystywaniem pamięci podręcznej przez roślinność.
- Naprawiono błąd powodujący, że system audio zapisywał dźwięk w pamięci podręcznej nawet, jeśli własność nakazała "nie".
- Wyeliminowano nakładanie się danych na ekranie statystyk (CTRL+S).
- Pasek menu jest ponownie dostępny w trybie marvin.
- W systemie Vista 64 możliwe jest już poruszanie kursorem myszy w trybie marvin.
- Operacje CheckBox zostały poprawione.
- Usunięto błąd związany z namierzaniem przy pomocy klawiatury po uprzednim użyciu menu.
- Niemożliwa jest już samodzielna zmiana pamięci podręcznej zasobów, gdyż będzie teraz obliczana automatycznie.
+ Automatyczne ustawienia szczegółowości grafiki zostały poprawione.
+ Przy pierwszym uruchomieniu gry zostanie użyta aktualna rozdzielczość ekranu pulpitu.
+ Usunięto ograniczenia współczynnika proporcji wyświetlania obrazu.
+ Usunięto ograniczenia współczynniki odświeżania obrazu.
- Zmiana pozycji suwaka "Szczegółowość obiektów" w opcjach grafiki nie prowadzi już do zmartwychwstania bohatera.
+ Dodano możliwość zmiany wersji językowej wyświetlanych w grze tekstów przy użyciu menu ustawień dźwięku.
+ Numer wersji w menu głównym przeniesiono w mniej rozpraszające miejsce.
- Wyeliminowano migotanie ekranu ładowania.
- Poprawiono ładowanie po rozpoczęciu nowej gry.
- Gra nie rozpoczyna się w momencie, kiedy ekran ładowania jest wciąż widoczny.
+ Synchronizacja pionowa może zostać (dez-)aktywowana przy użyciu menu opcji graficznych. (Zmiana możliwa jest tylko w momencie, gdy opcja synchronizacji pionowej jest oznaczona jako "kontrolowana przez aplikację" w menu sterownika.)
- Synchronizacja pionowa nie spowalnia już ładowania zapisanych stanów gier.
- Zwiększono szerokość okna dla tek
avatar
Dodał: samson1979
Data: 2013-03-01 23:55:32
+ Dziennik Guru rozszerzono o informacje dotyczące pamięci.
- Dzienniki błędów Guru będą teraz zapisywane w katalogu zapisów gry, zamiast w folderze instalacyjnym Zmierzchu Bogów.
- Wyeliminowano pojawianie się ekranu błędu Guru w momencie, kiedy bohater został trafiony z broni dystansowej przy ponownej transformacji do ludzkiej postaci.
- Wyeliminowano pojawianie się ekranu błędu Guru przy renderowaniu CubeMaps.
- Wyeliminowano pojawianie się ekranu błędu Guru, kiedy bohater używał czaru telekinezy na przedmiocie, który w tym samym momencie był podnoszony przez inną postać.
- Wyeliminowano pojawianie się ekranu błędu Guru przy rozpoczynaniu zadania typu "Przyprowadź postać niezależną".
- Wyeliminowano pojawianie się ekranu błędu Guru w momencie, kiedy bohater poruszał się stosunkowo szybko po świecie Zmierzchu Bogów.
- Ekran Guru, który mógł pojawić się po podłączeniu kolejnego ekranu do komputera, jest teraz zwykłym ekranem błędu ("Nie można utworzyć syngieltonu").
- Wyeliminowano błąd w obliczeniach czasu w grze (uniemożliwiało to usuwanie zwłok ze świata gry i odświeżanie ekwipunku handlarzy).
- Naprawiono błąd związany z czasem (przykład: postacie niezależne mogły palić się lub być zatrute/zamrożone w nieskończoność).
- Rozwiązano problem utrudniający bohaterowi namierzanie konkretnych obiektów (np. Na skrzyni w wieży w Ardei).
- Usunięto niepotrzebne wpisy z pliku ge3.ini.
+ Parametr "Render.DisableFocusNames" w ge3.ini teraz wyłącza również wszystkie wiadomości w chmurkach.
+ Czcionka używana w grze może zostać zmieniona w pliku ge3.ini.
- Wdrożono niewielkie poprawki związane z czcionką.
- Wyeliminowano "czerwone tekstury" na kartach graficznych z shaderami 2.0a lub 2.0b (problemu nie udało się wyeliminować dla kart z shaderami 2.0, takich jak Radeon 9500-9800.
avatar
Dodał: samson1979
Data: 2013-03-01 23:55:56
+ Dynamiczne zarządzanie pamięcią podręczną cieniowania w celu uniknięcia utraty płynności animacji.
+ Metoda doładowywania świata gry została zaczerpnięta z Gothica 3 w wersji CP 1.74.
- Niewidoczne postacie niezależne, używane do przyzywania konkretnych przeciwników, zostały zastąpione przez odpowiednie przedmioty.
+ Jeżeli brakować będzie pliku dźwiękowe, wyświetlane będą napisy - nawet w przypadku, gdy zostaną one wyłączone w opcjach gry.
- Usunięto kilkaset nieużywanych szablonów.
- Od nowa stworzono wiele brakujących szablonów.
- Usunięto mechanikę rewolucji znaną z gry Gothic 3 (która znalazła się w grze przez przypadek).
- Usunięto parametr "PoliticalSuccessAmount" z plików zadań.
avatar
Dodał: samson1979
Data: 2013-03-01 23:56:37
Zapisywanie stanu gry
+ By ograniczyć liczbę błędów przy ładowaniu lub zapisaniu gry, za każdym razem gra sprawdzi ilość dostępnej pamięci. Jeżeli sprawdzenie nie zakończy się powodzeniem, załadowanie lub zapisanie gry nie będzie możliwe.
+ By ograniczyć liczbę błędów przy zapisaniu gry, do zapisu stanu gry używany jest tymczasowy zapis. Dopiero wtedy nadpisany zostanie wybrany zapis.
+ Liczba zapisanych stanów gry jest wyświetlana w menu ładowania i zapisywania gry.
- Wyeliminowano nadużycie, które polegało na dokonaniu szybkiego zapisu przy czytaniu kamiennej tabliczki.
- Uszkodzone zapisy gry o rozmiarze 0 bajtów nie mogą zostać załadowane.
- Klawisz szybkiego ładowania jest nieaktywny przy rozmowach lub handlowaniu
avatar
Dodał: samson1979
Data: 2013-03-01 23:56:57
Grafika
- Usunięto problem z cieniami, występujący na kartach Radeon 4000 i wyższych.
- Wyeliminowano problem z cieniami grzybów na kartach nVidia z serii 7xxx.
- Zmniejszono problemy związane z rzucaniem cieni (np. na wzgórzach).
- Cienie rzucane przez odległe drzewa zostały poprawione.
+ Poprawiono jakość cieni (dotyczy tylko Shadera 3.0).
+ Dynamiczne cienie wygasają teraz wraz z odległością.
+ Dodano samoistne cieniowanie do obliczeń światła (dotyczy tylko Shadera 3.0).
- Naprawiono nieprawidłowe odbicia na wodzie, które występowały przy korzystaniu z Shadera 1.4.
- Poprawiono filtr anizotropowy.
+ Efekt flary można teraz wyłączyć.
- Zmieniono efekty ognia dla kuli ognia ze względu na problemy z płynnością działania gry.
- Ogniste kule nie oświetlają otoczenia.
- Poprawiono ruch liści i gałęzi.
+ Sosny mają teraz nieco więcej liści.
+ Dodano opcję "Bardzo wysoka" dla szczegółowości obiektów.
+ Dodano opcję "Bardzo wysoka" dla szczegółowości w menu ustawień.
+ Dodano suwak dla zasięgu rysowania roślinności.
- Roślinność można teraz włączyć, jeżeli była ona wyłączona przy uruchomieniu gry.
- Wyeliminowano wiele błędów związanych z oświetleniem roślinności.
+ Roślinność może podlegać systemowi dynamicznych cieni (tylko wówczas, gdy jakość cieni ustawiona jest na wartość "bardzo wysoką")
avatar
Dodał: samson1979
Data: 2013-03-01 23:57:16
+ Krawędź zatoki jest teraz mniej ziarnista, zmieniono też kolor wody.
+ Dodano opcję "Miękka woda" (dotyczy tylko Shadera 3.0 i wyższych).
+ Chromatyczne rozproszenie wody (dotyczy tylko Shadera 3.0 i wyższych).
- Kiedy broń uderzy w wodę, fale nie będą unosić się w powietrzu.
+ Kroki bohatera mają teraz wpływ na trawę.
- Zmodyfikowano teksturę trawy dla wyeliminowania migotania.
- Usunięto nieestetyczne szwy z tyłu głów i karków niektórych postaci niezależnych.
- Włosy Galika są teraz poprawnie ułożone na jego głowie.
- Dla przypadku różnych postaci niezależnych, wiele dziur pomiędzy głową a korpusem załatano.
- Wargi mają teraz czarne futro i inny kolor oczu.
- Naprawiono tekstury mew.
- Zmniejszono ilość błędów związanych z grafiką przy "Prastarej bestii".
- Butelki wina są teraz czerwone.
- Mikstura uzdrawiająca znajduje się teraz w szaroniebieskiej fiolce.
- Dodano brakujące normal mapy.
- Dodano brakujące mapy odbić dla toporów.
- Poprawiono i dodano wiele materiałów.
- Poprawiono i dodano wiele tekstur.
- Poprawiono umiejscowienie tekstur na niektórych modelach.
- Nowe obrazki w menu głównym
avatar
Dodał: samson1979
Data: 2013-03-01 23:57:43
+ Ulepszono graficzny interfejs użytkownika.
- Dodano brakującą belkę oddzielającą w menu umiejętności.
- Poprawiono błąd związany z grafiką, występujący w menu handlu.
+ Zmieniono wszystkie ikony.
- Poprawiono czytelność imion postaci niezależnych itp.
+ Poprawiono Bloom/HDR.
+ Efekt obwódki świetlnej zintegrowany z Shaderem 3.0.
+ Poprawiono efekt głębi pola dla Shadera 3.0.
+ Poprawiono wydajność przy głębi pola dla Shadera 2.0.
+ Zniekształcenia cieplne.
+ Miękkie cząsteczki.
+ Poprawiono efekty światła odbitego (Specular Light) - tylko dla Shader Model 3.0.
+ Szum ekranu (opcjonalne).
- Zrezygnowano ze sprzętowego anti-aliasingu.
+ Zaimplementowano wygładzanie krawędzi do Shaderów 2.0 i wyższych.
+ Poprawiono wiele shaderów.
- Poprawiono błąd związany z oświetleniem występujący przy transformacjach.
+ Podpowierzchniowe rozpraszanie liści (działa tylko po aktywowaniu Shadera 3.0 i efektu obwódki świetlnej).
- Poprawiono widoczność przy mgłach.
- Mgła nie jest już obliczana sześciennie, lecz kuliście wokół bohatera.
+ Dodano efekt graficzny który pojawia się w momencie, gdy bohater jest zatruty lub ma niski poziom zdrowia (opcjonalne)
avatar
Dodał: samson1979
Data: 2013-03-01 23:58:30
Dźwięk
+ Przywrócono efekty dźwiękowe dla ognia.
- Obniżono poziom głośności dla płonących postaci niezależnych, transformacji, picia, przyjmowania antidotum, teleportacji, awansowania na kolejny poziom doświadczenia i klikania na puste pola w ekwipunku. Podobny zabieg wykonano dla okrzyku bólu bohatera.
+ Przywrócono efekty dźwiękowe dla otwierania drzwi.
+ Przywrócono efekt dźwiękowe dla wyciągnięcia broni.
+ Kosze wydają inny odgłos niż skrzynie.
+ Przy błogosławieniu broni odtwarzany jest odpowiedni dźwięk.
+ Wiatr i deszcz są teraz słyszalne.
+ Przywrócono efekty dźwiękowe dla wodospadów.
- Zaimplementowano odgłosy goblinów z gry Gothic 2.
- Erhang, Rudolph, Soma, Steiner, Tabor, Urbanus, Viet oraz Szaman Orków posiadają teraz orkowe głosy także w angielskiej i polskiej wersji gry.
- Troglodyci i "Prastara bestia" nie wydają już z siebie odgłosów po śmierci.
- Przy powrocie do menu głównego, muzyka nie będzie się już zmieniać.
- Rozwiązano problem, gdzie niektórych odgłosów nie można było usłyszeć po tym, jak gracz zmienił ustawienia głośności i wybrane menu w czasie gry
avatar
Dodał: samson1979
Data: 2013-03-01 23:58:57
Animacje
- Kiedy bohater przegra walkę, wypuści przedmioty, które trzyma w dłoniach. Pozwoli to uniknąć sytuacji, w których bohater stoi, choć tak naprawdę jest nieprzytomny.
- Jeżeli bohater trzyma w lewej dłoni kostur i wyciągnie (np.) łuk w czasie biegu, nie będzie on już ślizgał się nieco ponad ziemią.
- Animacja biegu nie zostaje przerwana w momencie wyciągnięcia lub schowania pochodni.
- Transformacja w chrząszcza zawiera teraz poprawne animacje.
- Poprawiono animacje biegania żeńskich postaci niezależnych.
- Wiele postaci niezależnych teraz poprawnie nosi swoją broń, tak jak np. Kan i troglodyci.
- Zmniejszono liczbę sytuacji, w których postacie niezależne ślizgały się nad ziemią w momencie wyciągania lub chowania broni.
- Poprawiono prędkość ruchów w bok goblinów i ogrów.
- Wilki, szakale i wargi poruszają się teraz nieco szybciej.
- Poprawiono animacje troglodytów, gargulec i bagiennych topielców.
- Zwierzęta i potwory przewracają się po zabiciu przez bohatera.
- Bohater przewraca się, kiedy otrzymuje cios trzymając w lewej dłoni jedynie pochodnię lub kostur.
- Usunięto niepotrzebne ruchy na początku animacji pieczenia, kopania i wykuwania broni.
- Kiedy orkowie siedzą i piją z butelki, odtwarzane są poprawne animacje.
- Postacie niezależne przeładowujące broń dystansową, zamiast w ziemię, patrzą teraz w stronę przeciwnika.
- W czasie pływania bohater nie zanurza się już w wodzie tak głęboko, jak do tej pory.
- Ludzkie postacie niezależne pracujące przy stole alchemicznym zawierają teraz poprawne animacje.
- Animacje "Miłośnika ptaków" zostały poprawione.
- Łańcuch na pancerzu Kana połączono z jego zbroją.
- Twarz Dylana nie miga już przez jego twarz w czasie rozmowy.
- Ogit nie jest już brzuchomówcą.
- Włosy bohatera n
avatar
Dodał: samson1979
Data: 2013-03-01 23:59:39
- Włosy bohatera nie prześwitują już przez hełm "Pancerza Rhobara".
- Zredukowano ucinanie tarcz założonych razem z "Pancerzem Rhobara".
- Przenikanie tarcz noszonych na pancerzach zostało ograniczone.
- Zredukowano ucinanie broni na plecach bohatera, przy założonym standardowym pancerzu.
- Zredukowano ucinanie szaty Czarnego Maga.


Dialogi
+ Dodano wiele brakujących plików dźwiękowych, głównie w wersji niemieckiej.
- Ze względu na brakujące pliki dźwiękowe, poprawiono wiele dialogów na tyle, na ile pozwalał dostępny materiał.
- Usunięto niektóre dialogi ze względu na brakujące pliki dźwiękowe, np. w rozmowach z Drudem, Taborem, Thorusem i Corneliusem.
- Niektóre opcje dialogowe zostały przeniesione do innych postaci niezależnych, ponieważ zostały one nagrane przez innych aktorów
avatar
Dodał: samson1979
Data: 2013-03-02 00:07:27
To tylko polowa zmian jakie wklepalem, poniewaz gra zawierala mnostwo bledow, niechcialo mi sie wklepywac wszystkiego, nie rozumiem ludzi ktorzy sie wypowiadaja o czyms, o czym nie maja pojecia, owszem ta gra wyszla zbugowana, jednakze ten Patch poprawia wszystkie bledy sam w sobie wazy ponad 2GB....pzdr
avatar
Dodał: oxygen3
Data: 2013-03-02 00:38:35
Nie 2 Gb tylko 1,7 :) śmieszne już jest to, że patch waży ponad połowę gry hehe.Praktycznie od nowa grę zrobili :D Gothic 3 i cały ten dodatek to i tak porażka z patchami czy bez. Ale dzięki za wstawkę :)
avatar
Dodał: Sir.Oceanic
Data: 2013-03-02 12:28:53
samson1979
Jak mają ludzie grać jak Ty jeszcze nie wysedowałeś 100% nikt jeszcze nie pobrał od wczoraj jak wrzuciłeś torenta.
avatar
Dodał: Sir.Oceanic
Data: 2013-03-02 12:30:27
Zajmijcie sie sedowaniem. a jak komuś sie nie podoba to niech dupy nie zawraca. Bo dużo jest chętnych do pobrania.
avatar
Dodał: samson1979
Data: 2013-03-02 12:34:28
Bylo wyssedowane do 1 w nocy, nie moja wina ze ludzie tu sciagaja i zawijaja kite, zeby nie udostepniac drugim...
avatar
Dodał: Sir.Oceanic
Data: 2013-03-02 12:36:53
SSorki za ostatni koment. gzies znikły komentarze ostatnie i myslalem ze usunołes. Pozdro seduj.
avatar
Dodał: Joker2010
Data: 2013-03-02 14:58:36
Sedujcie ludzie pogral bym w ten dotatek ;/
avatar
Dodał: Joker2010
Data: 2013-03-02 16:44:52
Samson1979 tutaj dubing gry jest czy same napisy ?
avatar
Dodał: beni_tabernes
Data: 2013-03-02 23:31:07
wojtek84

Sklep Ci wstawi za 130 zl
avatar
Dodał: krzys09
Data: 2013-03-03 00:58:58
thx
avatar
Dodał: tomek212
Data: 2013-03-03 07:05:31
Moim skromnym zdaniem seria "Gothic" to jedna z najlepszych "ever" . Fakt że jest mnóstwo bugów i problemów technicznych nie powstrzymał mnie przed zagraniem w nią i żadnego fana tej serii też nie powinien .
avatar
Dodał: Taharii
Data: 2013-03-03 14:20:34
Mam orginalną płytkę Zmierzch Bogów i gdy ją kupiłem miałem wielkie oczekiwania ale się zawiodłem. Gra miała ogromne bugi i jeden który sprawił że odechciało mi się grać. Mianowicie dało się nauczyć umiejętności duży oręż 3 ale 2 już nie...
avatar
Dodał: Joker2010
Data: 2013-03-03 15:50:50
Ludzie weźcie to udostępniajcie zostało mi raptem 10% a idzie 2 kb/s
avatar
Dodał: Joker2010
Data: 2013-03-03 17:36:38
Samson1979 zacznij coś sedowac to twoja wstawka a nikt chyba jeszcze nie pobral bo nie seedujesz
avatar
Dodał: samson1979
Data: 2013-03-03 19:01:00
Joker2010, juz 4 osoby sciagnely ta gre od mnie ,nie moja wina ze ktos po sciaganiu, zaraz wylacza udostepnianie, moj wspolczynnik ratio na torrencie wynosi 4.020, upladuje z predkoscia 620kb/s

Taharii, sciagnij se ta latke od mnie ona usuwa wszystkie bledy w grze, smialo po zainstalowaniu latki mozna grac...
avatar
Dodał: Joker2010
Data: 2013-03-03 19:18:52
No ja wysyłam full a co sie z Tymi ludzmi dzieje to nie mam pojęcia
avatar
Dodał: Joker2010
Data: 2013-03-03 19:19:05
No ja wysyłam full a co sie z Tymi ludzmi dzieje to nie mam pojęcia
avatar
Dodał: nest5
Data: 2013-03-03 20:25:03
Ja jak sciagne to pokaze jak powinno sie udostepniac tylko 1H tylko dloatego że sam sie wk......m pobieram z 32 Kb/s a wysylam 1MB/s Pijawki
avatar
Dodał: Joker2010
Data: 2013-03-03 21:09:45
No ja już kur... wysłałem 37 gb ... już jakies 6 osob sciagneło i dalej nikt nie udostępnia
avatar
Dodał: samson1979
Data: 2013-03-03 22:23:43
Co zrobisz tacy sa juz ludzie, u mnie seed jest caly czas, posseduje do 2-3 nad ranem...
avatar
Dodał: Joker2010
Data: 2013-03-03 22:28:24
dziekóweczka wielka jeszcze 2.5 % :)
avatar
Dodał: nest5
Data: 2013-03-03 22:38:02
zaczynam seed;)
avatar
Dodał: Joker2010
Data: 2013-03-03 23:20:31
Dobra dziekóweczka seduje :)
avatar
Dodał: Laguna2
Data: 2013-03-05 21:48:58
Dalej słabo chodzi nawet z patchami i czy tam ten timer na false czy na true nic to nie daje pewnie cały czasgra jedzie po 1 rdzeniu.
avatar
Dodał: sharki85
Data: 2013-11-29 12:05:27
w żadnej części nie można zmienic ustawien roździelczości itp??
avatar
Dodał: Waldi122
Data: 2014-01-12 20:33:31
Seda proszę
avatar
Dodał: punkij696
Data: 2014-02-28 09:30:17
Ludzie, tu się ocenia WSTAWKĘ (TORRENTA) a nie grę. Komentarze typu "ta gra to dno" wypisujcie sobie na forach tematycznych
Max ()

Dodaj komentarz

<> tylko czysty tekst

Żaden z plików nie znajduje się na serwerze. Torrenty są własnością użytkowników. Administrator serwisu nie może ponieść konsekwencji za to co użytkownicy wstawiają, lub za to co czynią na stronie. Nie możesz używać tego serwisu do rozpowszechniania lub ściągania materiałów do których nie masz odpowiednich praw lub licencji. Użytkownicy odpowiedzialni są za przestrzeganie tych zasad.