Upload | Wsparcie | Staty | Staty 2 | FAQ | O nas | Forum | Pluginy | Banery | Szukaj | Moje konto
Ostatnio dodane
Filmy XviD / DivX
DVD-R
Filmy RMVB
Filmy x264
Filmy HD
Filmy 3D
Programy
Konsole
Gry
Muzyka
Teledyski
TV
Erotyka
Książki
Komiksy
Lin/Mac
Sport
Anime
dla Dzieci
GSM/PDA
Inne
info RSS

RSS

Programy

Azureus
BitComet
uTorrent
BitTornado

Linki

Ship Simulator 2006 Collectors Edition [2CD] [ENG]
brak screena

Dodał: Akita
Data dodania:
2006-12-09 07:20:13
Rozmiar: 909.04 MB


Komentarze: 35

Pobierz torrent

Magnet Link
producent: VSTEP
wydawca: Lighthouse Interactive

kategoria: symulatory

Data Premiery:
Świat: 23 czerwca 2006
Polska: jeszcze nie ogłoszona

tryb gry: single player
wymagania wiekowe: brak ograniczeń

nośnik: 2 CD

Wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 512 MB RAM, karta graficzna 128 MB, Windows 2000/XP.


OPIS:

Ship Simulator 2006 jest, jak sama nazwa wskazuje, grą symulacyjną, pozwalającą nam na wcielenie się w postać kapitana statku. Developerzy z holenderskiej firmy VSTEP (specjaliści w tworzeniu programów, wiernie odwzorowujących rzeczywistość) zaimplementowali osiem odmiennych grup jednostek pływających, więc stajemy zarówno na pokładzie stosunkowo niewielkiego jachtu, jak i olbrzymiego Titanica. Poruszamy się natomiast w pobliżu prawdziwych portów (łącznie siedemset kilometrów kwadratowych autentycznego obszaru w rejonie Rotterdamu i Hamburga) oraz na pełnym morzu i w okolicach odległych lądów (np. tajlandzki archipelag Phi Phi).

Rozgrywka oferuje czterdzieści zróżnicowanych zadań, polegających chociażby na ściganiu się szybką łodzią motorową, prowadzeniu akcji ratunkowej i holowaniu transportowca. Za sprawą dołączonego edytora scenariuszy istnieje możliwość tworzenia własnych misji i wymieniania się nimi z innymi użytkownikami za pośrednictwem Internetu. Oczywiście nie jesteśmy zmuszeni jedynie do sterowania konkretnymi statkami, gdyż autorzy pozwolili nam na swobodne spacerowanie po pokładzie, dzięki czemu oglądamy m.in. nieco zapuszczoną maszynownię kontenerowca i lśniącą restaurację na transatlantyku. Ship Simulator 2006 oferuje szczegółowo dopracowaną oprawę wizualną. Realizm podkreślają zróżnicowane warunki atmosferyczne, więc nierzadko natrafiamy na niesprzyjającą rejsowi pogodę i rzucamy wyzwanie sztormowi.

Screeny: http://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=4743

Zgłoś do moderacji pliki
Tracker


Instrucciones.txt 0.13 KB
Ship Simulator 2006 Collectors Edition [PC][CD1][Ingles].bin 417.36 MB
Ship Simulator 2006 Collectors Edition [PC][CD1][Ingles].cue 0.07 KB
Ship Simulator 2006 Collectors Edition [PC][CD2][Ingles].bin 491.69 MB
Ship Simulator 2006 Collectors Edition [PC][CD2][Ingles].cue 0.07 KB

Komentarze

avatar
Dodał: falconer123
Data: 2006-12-09 11:06:15
a spolszczenie jest???
avatar
Dodał: maciektra
Data: 2006-12-09 16:05:28
ales ty glupi grzesiu :)
avatar
Dodał: Doro1993
Data: 2006-12-11 00:42:14
Gdzie tu jest ten kod seryjny (cd key) bo nie widze go nigdzie , a chciałbym zagrać w tą gre tylko nie wiem jak ją mam uruchomić ????
avatar
Dodał: Doro1993
Data: 2006-12-11 01:26:32
Już wszystko w porządku znalazłem kod :)
avatar
Dodał: porywacz_zwlok
Data: 2006-12-11 11:04:20
druga płyta jest jedynie wypełniona filmami. bez sensu ściągać tą grę, bo można wersje o 1/3 mniejszą ściągnąć.
avatar
Dodał: DiVaio
Data: 2006-12-11 14:55:57
moze powie ktos gdzie ten serial??
avatar
Dodał: SyNtEr
Data: 2006-12-12 09:29:12
Dajcie sobie z tą grą spokoj . Nie warta sciaganie. Po 2h znudzila się. Calkowity brak A.I. realizmu i grywalności.
avatar
Dodał: Xebastian1@
Data: 2006-12-12 14:08:02
co to za plik jest bin?
avatar
Dodał: axdxaxm
Data: 2006-12-12 21:15:57
Kurna nie pasuje do deamona,nie pasuje do alkochola ,to czym to do jasnej otworzyć??????????
avatar
Dodał: przemekwrobel
Data: 2006-12-13 17:12:58
gdzie jest key??
avatar
Dodał: Bartekk88
Data: 2006-12-16 14:08:04
jak mam to otworzyc nie pasuje mi do deamona pomoz mi ktos
avatar
Dodał: Bartekk88
Data: 2006-12-16 14:49:17
czemu nie pasuje mi do deamona
avatar
Dodał: Bartekk88
Data: 2006-12-16 14:50:00
i tez nie pasuje do alcohola pomocy pmorzcie prosze chce miec ta gierke
avatar
Dodał: ralf280
Data: 2006-12-16 19:28:41
No właśnie, jak to odpalić?! Co to za obrazy?
avatar
Dodał: Radeczko
Data: 2006-12-17 15:34:54
może ktoś napisać cd key
avatar
Dodał: emerytPOW
Data: 2006-12-17 17:40:30
otwozcie sobie w poweriso
avatar
Dodał: TO
Data: 2006-12-20 17:50:36
Pytanko czy gierka działa?
avatar
Dodał: andylew
Data: 2007-02-04 14:38:47
no to se pogram
avatar
Dodał: brzoza1086
Data: 2007-02-06 16:15:04
Bartekk88, axdxaxm to sa pliki do nero...
avatar
Dodał: Mblader
Data: 2007-04-01 22:02:59
moze mi ktos powiedziec czym rozni sie ta wersja od zwyklej ??
avatar
Dodał: grzesio99
Data: 2007-04-24 20:52:28
niezly kwasik gralem dwa dni i mi sie znudzilo
avatar
Dodał: marcin11982
Data: 2007-05-01 10:41:33
Witam!!!
Czy zna ktoś moze jakieś dodatki do tej gry (dodatkowe statki np.) i z kad mozna je pobrać?
Pozdrawiam!!!!
avatar
Dodał: marcin11982
Data: 2007-05-01 10:42:10
Witam!!!
Czy zna ktoś moze jakieś dodatki do tej gry (dodatkowe statki np.) i gdzie mozna je pobrać?
Pozdrawiam!!!!
avatar
Dodał: Abrecok
Data: 2007-06-20 01:25:09
uzyjcie najpierw CueMarker.exe tylko nie .dmg a potem tylko demon. serial jest w pliku tekstowym Instrucciones.
ja mam problem z spolszczeniem. NARAZIE ale szukam
avatar
Dodał: Abrecok
Data: 2007-06-20 01:27:30
Sprostowanie
Oczywiście jak ktoś akurat nie posiada płyty lub nero to moze uzyc jak wyzej CueMarkera,bardzo proste w obsłudze i polski.
avatar
Dodał: matix222
Data: 2007-06-23 17:07:41
Jakbyscie chcieli wiedzieć to na moim Alcoholu otwieram kreator nagrywania, wybieram przeglądaj i z lisy biore costam.cue. NAstępnie wybieram plik cue, a bin zostawiam w spokoju. Alcohol przerobi plik na poszczególne pliki i mozna grać.
avatar
Dodał: Danupl
Data: 2008-01-22 12:31:04
Mam juz zainstalowaną ta gierkę tylko jest mały problem. Wszystko jest ok wybieram sobe misje (statek który chce "prowadzić") i ładuje się normalnie, a potem pokazuje mi sie wnętrze statku i wywala do windowska i tak za kazdym razem...błagam pomóżcie. Mam pentium 4 3,01GHz 512MB RAM Radeona 9200 SERIES i czemu ta gra nie chodzi??.....demo działało
avatar
Dodał: krzycho55
Data: 2008-03-25 20:23:01
Kto poda ten cd-key gdzie on wogóle jest???/
avatar
Dodał: dawid598
Data: 2008-05-22 10:07:13
DAM SEDY ALE JAK BYM WIEDZIL JAK
avatar
Dodał: tytan91
Data: 2008-10-15 20:06:50
Wiecie co sprubójce na Power ISO

Pozdro
avatar
Dodał: rservan
Data: 2008-12-28 11:05:39
Jaki jest klucz do tej gry
prosze????????????????????????????????????????????????
avatar
Dodał: bodzio1201
Data: 2009-02-28 14:35:53
sedujcie... -.-
avatar
Dodał: martakacper
Data: 2009-02-28 18:05:39
cd key do tej gry to FMTTV-6V4DV-AA4MZ-CCB64-VFDKZ polecam
avatar
Dodał: rifi77
Data: 2009-04-21 18:55:59
Jeśli lubimy symulatory, gra wciągnie nas na długie godziny.
Warto!
avatar
Dodał: mati36
Data: 2009-08-14 16:46:43
to fajna gra bo troche o niej czytałem ale jaszcze nie ściągnołem tej gierki ściągajcie ją
Max ()

Dodaj komentarz

<> tylko czysty tekst

Żaden z plików nie znajduje się na serwerze. Torrenty są własnością użytkowników. Administrator serwisu nie może ponieść konsekwencji za to co użytkownicy wstawiają, lub za to co czynią na stronie. Nie możesz używać tego serwisu do rozpowszechniania lub ściągania materiałów do których nie masz odpowiednich praw lub licencji. Użytkownicy odpowiedzialni są za przestrzeganie tych zasad.