Upload | Wsparcie | Staty | Staty 2 | FAQ | O nas | Forum | Pluginy | Banery | Szukaj | Moje konto
Ostatnio dodane
Filmy XviD / DivX
DVD-R
Filmy RMVB
Filmy x264
Filmy HD
Filmy 3D
Programy
Konsole
Gry
Muzyka
Teledyski
TV
Erotyka
Książki
Komiksy
Lin/Mac
Sport
Anime
dla Dzieci
GSM/PDA
Inne
info RSS

RSS

Programy

Azureus
BitComet
uTorrent
BitTornado

Linki

Farming Simulator 2009 [PL]
brak screena

Dodał: Dyrek
Data dodania:
2010-01-20 08:33:48
Rozmiar: 468.20 MB


Komentarze: 87

Pobierz torrent

Magnet Link
GIANTS Software GmbH ( producent )
Astragon ( wydawca )
symulatory
30 marzec 2009 ( światowa data premiery )
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: brak ograniczeń

Polska Wersja Językowa

Screeny: http://www.tothegame.com/screenshots-pc-9600-farming-simulator-2009-for-pc.html

Symulator Farmy 2009 to dzieło niemieckiej ekipy GIANTS Software, w którym wcielamy się w rolnika i rozwijamy sporych rozmiarów gospodarstwo rolne, dbając przy tym także o kwestie biznesowe.

Na początku zabawy otrzymujemy do dyspozycji własne gospodarstwo rolne wraz z pojazdami i osprzętem. Naszym zadaniem jest rozbudowa farmy i floty rolniczej oraz dbanie o różne uprawy (np. kukurydza, pszenica, rzepak) na wszystkich etapach ich rozwoju: od siewu po przeoraniu pola, przez wzrost, aż po żniwa, w trakcie których następuje zebranie plonów i ich zmagazynowanie, a następnie odsprzedanie.

Na graczy czeka spora liczba autentycznych maszyn i pojazdów rolniczych z prawdziwych firm tej branży (Poetiinger, Fendt), w tym traktorów, kombajnów, pługów, kosiarek, rozsiewaczy oraz kultywatorów. Sama farma znajduje się na wyspie, na której odnajdziemy też wioskę, port, różnego rodzaju sklepy i inne obiekty - w tym i tajemniczy kamienny krąg.

Warto zauważyć, że główny tryb rozgrywki wymusza na nas również realizację pewnych założeń biznesowych. Dbanie o kondycję finansową, uprawy oraz sprzęt wymaga m.in. zaliczania zróżnicowanych misji oraz zadań.

Symulator Farmy 2009 oferuje zmienne warunki atmosferyczne oraz cykl dnia i nocy, co dodatkowo wpływa na realizm rozgrywki. Zapewnia również obsługę pada oraz kierownicy, przy pomocy której możemy się cieszyć lepszą kontrolą nad pojazdami. Produkcja jest także regularnie wspierana poprzez wydawanie darmowych dodatków, w skład których wchodzą m.in. nowe maszyny i budynki.


Wymagania sprzętowe::

- Windows XP/Vista
- AMD / Intel 2 GHz
- NVIDIA GeForce 6800 / ATI Radeon X850 (co najmniej 128 MB pamięci RAM)
- 512 MB pamięci RAM
- 1GB miejsca na dysku twardym

Instalacja:
1.zmonituj w deamon tools lub alkoholu i postępuj zgodnie z krokami wyświetlanymi na ekranie
2.crack w środku

Zgłoś do moderacji pliki
Tracker


ppt-syfa.bin 468.20 MB

Komentarze

avatar
Dodał: Dyrek
Data: 2010-01-21 14:50:53
"też nie wiem jak to zainstalować...Jk sie instaluje pliki BIN???"
trzeba zrobić to deamonem kiedy będziesz wyszukiwał plik to zaznacz żeby pokazywał ci wszystkie typy plików bo możne nie widzieć plików z rozszerzeniem BIN
avatar
Dodał: robert888888
Data: 2010-01-21 15:06:00
dzieki Dyrek
avatar
Dodał: matus1470
Data: 2010-01-21 15:58:27
klikam na ikonę tej gry i wpisuje keya i nie mogę kliknąć na next> wie ktoś jak naprawić ten błąd?
avatar
Dodał: yohne
Data: 2010-01-21 17:48:11
mam ten sam problem...
avatar
Dodał: tdream
Data: 2010-01-21 19:35:01
To jest gra typu jak zostać wieśniakiem-praktyczne porady.
avatar
Dodał: farmaceuta1987
Data: 2010-01-21 20:50:25
tdream to jej nie ściągaj bo ci niepotrzebna.
O ile twoja inteligencja pozwoli ci na zrozumienie tego co napisałem.
avatar
Dodał: jaouad_zairi
Data: 2010-01-21 21:00:28
Po włączeniu kariery pojawia się ekran wczytywania, po czym wywala do win i wyskakuje błąd "unexpected system excepion occured". Ktos wie jak sobie z tym poradzić?
Proszę o pomoc. Z góry dzięki.
avatar
Dodał: Darth_Kaker
Data: 2010-01-22 01:05:07
A ja już myślałem że wyczerpali wszelkie tamatyki do gier ;] pomyliłem się zaczynam zaciągać ;]
avatar
Dodał: iguana25
Data: 2010-01-22 18:06:56
wpisuje keya i nie mogę kliknąć na next> wie ktoś jak naprawić ten błąd?
avatar
Dodał: Majster299
Data: 2010-01-23 11:00:59
Jak otworzyć ten plik żeby zainstalować tą gre. Prosze o pomoc co trzeba zrobić. Pozdrawiam
avatar
Dodał: RAMZI95
Data: 2010-01-23 15:30:53
POMOCY NIE UMIEM TEGO ZAISTALOWACI PROSE O POMOC
avatar
Dodał: dj marcys
Data: 2010-01-24 01:31:52
mi wszystko dizała wgrywa sie tylko podczas gry sie za cina i zawiesza jest to strasznie denerwujace moze wie ktos co mozna z tym zrobic?
avatar
Dodał: marcinxl1
Data: 2010-01-25 10:37:45
GRA JEST CIEKAWA ,ALE TYLKO DO MOMENTU GDY MASZ JUZ WSZYSTKO CO NAJLEPSZE Z MASZYN, PELNE POLA ZBOZ, PELNE MAGAZYNY I DUZO KASY-dalej to juz nuda-. nie zapisuja sie zebrane butelki!!!!!!!!!!!
avatar
Dodał: dzastus
Data: 2010-01-26 16:25:40
Zagrajcie sobie w starego SimFarma'a - tez masz farme....zajmuje moze 2 MB a jest wciagajaca jak civilization I ;)
avatar
Dodał: ENDRIUDEJWID
Data: 2010-01-29 19:10:28
ja znam fajna strone z modami
avatar
Dodał: dawcio131
Data: 2010-01-29 23:23:45
ls 2010 niema tylko jest ls 09 gold edition co żadne nie działa. Jak ktoś ma które działa to niech napisze na gg 2815189. będę bardzo wdzięczny ( dam za to mody ).
avatar
Dodał: szyszka_sy
Data: 2010-01-30 14:56:45
super gra-synek bardzo zadowolony z niej....Ps. gra dla dzieci umiejących czytać
avatar
Dodał: rodzynek87-76
Data: 2010-01-31 14:44:06
Mam pytanie co mam zrobić zaistalowałem grę programem Daemon i gre mam zainstalowaną okej ---ale powstał problem z kluczem zaden klucz nie pasuje Proszę o pomoc podaje gg 6403920 rodzynek Help
avatar
Dodał: rodzynek87-76
Data: 2010-01-31 14:55:10
Mam pytanie do Szyszka_sy a możesz mi napisać co mam zrobić żebym, mógł uruchomić Ta grę Proszę o pomoc?
avatar
Dodał: ola_olcia
Data: 2010-02-02 20:18:40
mam ten sam problem z zainstalowaniem pojawia mi sie key plis o pomoc !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????
avatar
Dodał: szymas11
Data: 2010-02-06 16:10:20
jescze i sie nie pobralo ale jek tak patrze na komentarze to niewim czy nie przerwc povbierania a tak wogole skad masz pelne spolszczenie dyrek daj linka
avatar
Dodał: Krzysiu240296
Data: 2010-02-06 20:54:45
Koledzy pomuszcie powiedzcie czy mam dobrą karte graficzną na tą gierke ?

ATI Radeon HD 2400 Series.
avatar
Dodał: Kaczor95
Data: 2010-02-10 10:39:47
Na tej grze jest wirus nie sciagajcie tego
avatar
Dodał: wojnarowiczt
Data: 2010-02-15 20:53:23
cze ba mieć program program DAEMON Tools Lite
avatar
Dodał: Jenriko
Data: 2010-02-16 14:14:25
Mam pytanie bo mam komputer Intel Pentium 4 CPU 3.00Ghz 1GB RAM i karte graficzna radeon 9550 pojdzie mi?
avatar
Dodał: Pk1999
Data: 2010-02-16 18:56:46
Mam pytanie czy ktoś mógł dodać takom gre jak drwal simulator
avatar
Dodał: MYSZORKASIA
Data: 2010-02-17 19:37:43
działa ta gra na windows xp profesjonal
avatar
Dodał: tyrer2
Data: 2010-02-20 11:05:54
Witam!
Czy ktoś może mnie pokierować jak zainstalować tą grę, chcę to uruchomić dziecku a nie mam pojęcia jak. Właśnie ściągam program alcohol czy teraz to zadziała?
avatar
Dodał: paweł zag
Data: 2010-02-21 19:14:53
działa to na laptopie.wie ktoś morze.prosze o odpowiedż teraz.szybko.dzieny
avatar
Dodał: Tomek009
Data: 2010-02-23 14:27:39
ZAL jak Włanczam gre to jakisi błond i niechodzi POMOC PLIS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!
avatar
Dodał: Łukasz2468
Data: 2010-02-25 20:24:56
pomocy jak to ściągnąć bo mi sie nie che wogule to sćiągać
avatar
Dodał: arni93
Data: 2010-03-03 18:51:57
mam nadzieje że tu jest widzialna stodoła bo w wersji wstawionej przez man11 stodoła jest niewidzialna
avatar
Dodał: patryk199338
Data: 2010-03-05 15:47:42
gdzie w pisać kody i ściągnąć dodatki
avatar
Dodał: cineknowiny
Data: 2010-03-05 20:44:34
jak to zainstalowac??
avatar
Dodał: marzena1975
Data: 2010-03-07 13:44:03
z kont mody pobieracie
avatar
Dodał: piotr96
Data: 2010-03-10 15:38:12
yyyyyyy mam problem niech mi ktoś wyśle ten plik :
C:Documents and SettingsUserMoje dokumentyMy gamesFarming Simulator 2009
na gg
7359046
bo mi sie nietworzy i potrzebuje ten plik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
avatar
Dodał: krynka
Data: 2010-03-12 14:26:53
najlepiej przez win-rar Pozdro xD
avatar
Dodał: tasiu97
Data: 2010-03-12 16:21:24
huj wam w dupe
avatar
Dodał: tasiu97
Data: 2010-03-12 16:22:01
cipasy pozdro tasiu:)

avatar
Dodał: tasiu97
Data: 2010-03-12 16:22:04
cipasy pozdro tasiu:)

avatar
Dodał: gligacz
Data: 2010-03-15 18:21:16
NOtak higraf ale mało kto gra bez modó ja mam ich ponad 300 i mam motolotnie
avatar
Dodał: lancman
Data: 2010-03-16 20:14:42
kurde powjecie jako gre waeto sciogaci
avatar
Dodał: devil_90
Data: 2010-03-18 16:53:45
ludzie mody wklejacie tu



Moje dokumenty > My games > FarmingSimulator2009 > mods > i tu właśnie wklejacie mody :/ Pozdro dla HG na prosto :D
avatar
Dodał: Dabek3-94
Data: 2010-03-18 18:52:11
farming simulator 2010 ma wysc prawdopodobnie na poczatku lipca tego roku i ma mieć multiplayer ktory bedzie miał servery i bedzie mogło grac max 10 osob na jednym servie
avatar
Dodał: mustang12
Data: 2010-03-19 16:03:39
właśnie ją ściągnąłem chodzi na 100% nawet fajna i nie długo się ściągała
avatar
Dodał: michal1489
Data: 2010-03-24 18:15:26
JEZELI GRA WAM NIE DZIALA TO NIE SCIAGAJCIE!!!
avatar
Dodał: piszta_90
Data: 2010-03-30 17:04:07
nie chodzi !!!!! jakis plik Typy BIN mi wyskoczyl i ani daemon ani alkohol nic nie robia !!!! totalna porazka !!!! Kur** a tak mi na tej grze zalezy :/:/:/:/
avatar
Dodał: tomekmuzeja
Data: 2010-03-31 18:34:25
jak sie kupuje maszyny rolnicze
avatar
Dodał: Pk1999
Data: 2010-04-04 09:53:00
ej jaktoś ma ls 2010 to prosiłbym o wsadzenie dx
avatar
Dodał: cinus25
Data: 2010-04-04 10:34:07
pomocy jak zainstalować
avatar
Dodał: marci9012
Data: 2010-04-06 20:53:22
nierzeż 7z rozpakowujesz cz to wypalasz w napę dzie wirtualnym {daemon tolls
] i masz instalke i git
cinus25

do tomekmuzeja wciszkasz p seśli macie jakiesz problemy to piszcie
avatar
Dodał: igorek1500
Data: 2010-04-13 07:50:15
ścięgnołem to i zainstalowałem ale na farmie niema około 3 budynkuw a są zaznaczone na mapie jerzeli ktoś wie jak to naprawić to niech pisze
avatar
Dodał: karabin1
Data: 2010-04-26 14:03:49
ja pobrałem i kicha jest plik Bin i niewiem co z nim zrobić?
mam alkochol ale mi nie czyta tego help piszcie HELP!!!
avatar
Dodał: devil_90
Data: 2010-06-04 21:47:43
spróbuj przez winrar bo to dobry i sprawdzony program
avatar
Dodał: bombel12
Data: 2010-06-18 21:40:04
żeby zainstalować trzeba wypakować a tam reszta będzie
avatar
Dodał: DamianoBoss23
Data: 2010-06-20 17:54:50
są mody do tej gry na lsstudio.xaa
avatar
Dodał: DamianoBoss23
Data: 2010-06-20 17:55:40
są mody do gry na lsstudio.xaa
avatar
Dodał: koks1992
Data: 2010-06-20 18:21:24
taka moja uwaga jak cos wystawiasz to w opisie gry moze napisz jak sie to uruchamia wiem ze potem wytlumaczyles ale ludzie mosieli dlugo czekac
avatar
Dodał: Damcio1991
Data: 2010-07-01 11:33:51
co zrobic zeby miec wiecej maszyn
avatar
Dodał: ozim90
Data: 2010-07-08 12:40:56
ludzie nie opyla wam sie kupic orginalna płytke z wszystkimi dodatkami :)) ale gra spoko :)
PIERWSZA POPRZEDNIA ( strona 1 z 2 ) NASTĘPNA OSTATNIA
Max ()

Dodaj komentarz

<> tylko czysty tekst

Żaden z plików nie znajduje się na serwerze. Torrenty są własnością użytkowników. Administrator serwisu nie może ponieść konsekwencji za to co użytkownicy wstawiają, lub za to co czynią na stronie. Nie możesz używać tego serwisu do rozpowszechniania lub ściągania materiałów do których nie masz odpowiednich praw lub licencji. Użytkownicy odpowiedzialni są za przestrzeganie tych zasad.