Upload | Wsparcie | Staty | Staty 2 | FAQ | O nas | Forum | Pluginy | Banery | Szukaj | Moje konto
Ostatnio dodane
Filmy XviD / DivX
DVD-R
Filmy RMVB
Filmy x264
Filmy HD
Filmy 3D
Programy
Konsole
Gry
Muzyka
Teledyski
TV
Erotyka
Książki
Komiksy
Lin/Mac
Sport
Anime
dla Dzieci
GSM/PDA
Inne
info RSS

RSS

Programy

Azureus
BitComet
uTorrent
BitTornado

Linki

Snajper: Sztuka zwyciężania [PL]
brak screena

Dodał: krasz
Data dodania:
2010-01-04 15:22:08
Rozmiar: 2.16 GB


Komentarze: 73

Pobierz torrent

Magnet Link
Sniper: Art of Victory
Snajper: Sztuka zwyciężania

producent: CITY interactive
wydawca: CITY interactive
dystrybutor PL: CITY interactive

Data Premiery:
Świat: 29 listopada 2007
Polska: 29 listopada 2007

Wymagania sprzętowe:
Procesor 1.6 GHz, 512 MB RAM, karta graficzna Radeon 8500 lub GeForce 3.

Snajper: Sztuka zwyciężania to pierwszoosobowa strzelanina, za której powstaniem stoi firmy CITY Interactive. Gra wykorzystująca silnik Chrome przenosi nas na wirtualne pola bitew II wojny światowej.

Produkt pozwala wcielić się w rolę doskonale wyszkolonego żołnierza, który najpierw w bitwie pod Stalingradem, a później w kontrofensywie alianckiej w południowych Włoszech, ma okazję zaprezentować dowództwu swoje wysokie umiejętności. W odróżnieniu od większości strzelanin rozgrywających się w podobnych realiach, Snajper: Sztuka zwyciężania koncentruje się przede wszystkim na walce snajperskiej. Nic dziwnego zatem, że to właśnie charakterystyczne dla tej „profesji” bronie są podstawowymi środkami zagłady, używanymi w grze. Autorzy położyli duży nacisk na to, aby takie karabiny jak Mosin-Nagant PU czy Mauser 98KS były odwzorowane zgodnie z realiami historycznymi. Oprócz podstawowych środków zagłady, w grze zobaczymy również pojazdy (Tygrys, Panzer IV) i samoloty (Messerschmitt 109, Henkel 11).

Gra Snajper: Sztuka zwyciężania oferuje osiem poziomów, dostarczających kilka godzin zabawy, przyzwoitą oprawę audiowizualną oraz niezłą (według zapewnień autorów) inteligencję komputerowych przeciwników, potrafiących w sposób przemyślany reagować na poczynania gracza.

Zgłoś do moderacji pliki
Tracker


SAV.mdf 2.16 GB
SAV.mds 4.22 KB

Komentarze

avatar
Dodał: Dragster001
Data: 2010-01-04 23:45:32
Pisze mi tak seeds 0(1) Peers 0(54) i mi sie niechce wlanczyc download ;( niewiem co mam zrobic zeby startna
avatar
Dodał: trancer
Data: 2010-01-05 00:37:46
...czekać :/
avatar
Dodał: Martynka2003
Data: 2010-01-05 09:51:48
Mam pytanko. Czy jest to kontynuacja Sniper Elite ?
avatar
Dodał: Henry19
Data: 2010-01-05 10:09:54
Jak to polak seduje to nawet nie ma co sciagac ;p
avatar
Dodał: Krzysztof Maciejowski (J-no)
Data: 2010-01-05 10:22:41
Nie jest to kontynuacja Sniper Elite: Berlin 1945 tylko gra podobna technicznie do tej gry.
Moim zdaniem produkt wart uwagi.
Jeszcze nie grałem w nią ale już znalazłem kilka zalet które ta gra posiada.
1.Nie znikające ciała zabitych ( co moim zdaniem jest plusem gdyż dodaje realności grze).
2.Pokazany lot pocisku jak w Sniper Elite
Warto ściągnąć tą grę i się przekonać czy jest tak dobra jak wspomniana Sniper Elite.
avatar
Dodał: cube75
Data: 2010-01-05 10:30:45
Dajesz wstawke a nie sedujesz.....co za koles!!!!
avatar
Dodał: andriejusm
Data: 2010-01-05 11:24:05
Krzysztof Maciejowski (J-no) .dzięki za opis,że to nie to samo co Sniper elite...,przy okazji-masz skype,albo mozesz podać swój nr Gg ?...tez Maciejowski..............!
avatar
Dodał: gafcio7
Data: 2010-01-05 11:33:15
Ja dopiero się wypowiem jak w nią zagram. Dzięki za wstawkę krasz
avatar
Dodał: KONDZIO-W
Data: 2010-01-05 13:47:16
CZY TA GRA NA PEWNO DZIAŁA BO NIE CHCIAŁBYM ŚCIĄGAĆ GRY KTÓRA MA JAKIŚ BŁĄD ????????????
avatar
Dodał: krasz
Data: 2010-01-05 14:43:36
KONDZIO-W gra działa w 100 %
avatar
Dodał: krasz
Data: 2010-01-05 14:48:58
Henry19 jak to przystało w Polsce to zadowolić polaka nie da rady bo czy tak czy tak zawsze źle troche cierpliwości a jak ci spieszno polecam sklep....
avatar
Dodał: Adriano666999
Data: 2010-01-05 15:45:26
Grałem w nią już dawno i mogę powiedzieć, że jest bardzo słaba. Niby są bajery z kierunkiem wiatru itp., ale co z tego skoro jest nudna, monotonna, a grafia to zostawia wiele do życzenia nawet jak na tamte czasy, w których została wydana. Oprócz tego gra wydała mi się bardzo krótka, nawet nie zdążyłem się rozgrzać. Także jeżeli liczycie na coś w stylu Sniper Elite to możecie się przeliczyć, ta gra to strata czasu. Oczywiście to tylko moja opinia.
avatar
Dodał: brylant3229
Data: 2010-01-05 15:48:49
Ta gra jest strasznie siermiężna i nikomu jej nie polecam ;p
Wystarczy spojrzeć na wydawcę i osoba która się trochę zna na gierkach będzie wiedziała co to za "klejnot" ;)
avatar
Dodał: DJADAMOS
Data: 2010-01-05 16:28:56
to jest jak pierwszy Medal of honor tylko tu latasz ze snajperką:) ale potwierdzam gra jest saba i nie ma co porównywać do Sniper Elite:)
avatar
Dodał: endeberg
Data: 2010-01-05 18:11:42
kto to stawił sed albo appp
avatar
Dodał: mareczek42
Data: 2010-01-06 00:08:04
Przy tej szybkości ściągania,łeb mi osiwieje,zanim zagram w to "cudo".
avatar
Dodał: Krzysztof Maciejowski (J-no)
Data: 2010-01-06 16:08:45
andriejusm - moge podać numer gg 4725124
avatar
Dodał: robson99712
Data: 2010-01-07 10:10:56
krasz, po instalacji i odpaleniu gry wyskakuje mi komunikat "włóż dysk do napędu" i co dalej jest jakieś obejście tego ?
avatar
Dodał: robson99712
Data: 2010-01-07 11:35:54
Wczoraj ściągnołem i cały czas mam włączonego uTorrenta, a ma ktoś pomysł jak to odpalić? może się wypowiedzą ci co piszą że już grali?
avatar
Dodał: KrzQ
Data: 2010-01-07 11:43:06
Przez deamontools odpal! ja pobieralem to odkad wystawiomo i dzisiaj kres cierpliwosci nastal i wykasowalem to! taki seed ze strach gadac
avatar
Dodał: macieja67
Data: 2010-01-07 17:23:12
cz ktoś seduje pijawy jebane
avatar
Dodał: obibok
Data: 2010-01-08 10:28:21
ściągam te gre z innego torrenta jest dużo sedów
avatar
Dodał: ike
Data: 2010-01-08 18:01:55
daj namiary na tego torrenta "obibok" masz browarka umnie...
avatar
Dodał: greggoriuss
Data: 2010-01-08 19:31:40
to co ja znalazlem i udalo sie sciagnac :)

b t j u n k i e . o r g / torrent / Sniper - Art - Of - Victory - English - PC - WwW - GamesTorrents - CoM - Kendu10 / 2908bf878e7b97d33671d91f75164004234dbe68293e :)
avatar
Dodał: obibok
Data: 2010-01-08 19:50:56
już prawie mam ściągnięte !!!!! mogę podesłac tego torrenta na poczte
avatar
Dodał: helfik4
Data: 2010-01-09 11:15:09
chłopie seduj tę grę
avatar
Dodał: hary37@tlen.pl
Data: 2010-01-09 11:17:22
człowieku daj posedować
avatar
Dodał: obibok
Data: 2010-01-09 12:10:00
hary37 sprawdz swego tlena wysłałem ci tam torrenta z tą grą jest dużo sedów na pewno ściągniesz pozdrawiam
avatar
Dodał: Raf120
Data: 2010-01-09 18:20:42
jak znam city interactive to pewnie kolejna kiczowata strzelanka.
avatar
Dodał: obibok
Data: 2010-01-09 21:52:30
ściągnolem tą gre z innego torrenta zainstalowalem i śmiga jest po polsku gra działa w 100% nawet chodzi bez płyty
avatar
Dodał: jettaxx
Data: 2010-01-10 07:57:47
obibok podeslij na gg 4877887 oczywiscie jak mozesz
avatar
Dodał: miromark1979
Data: 2010-01-11 13:27:16
jak wystawiasz to seedój-lecisz w kulki.NIE WARTO SCIAGAC.Gostek wystawił a nie seedóje.Typowy as przestwoży
avatar
Dodał: wLddk
Data: 2010-01-17 09:57:46
zioom zaseduj cos : <
avatar
Dodał: zombek26
Data: 2010-01-17 13:33:41
99.4%i stoji od paru dni
avatar
Dodał: zombek26
Data: 2010-01-17 17:24:42
nie śćiogac 2 tygodnie i huj
avatar
Dodał: doominik2
Data: 2010-01-17 19:21:01
sed!!!!
avatar
Dodał: kasia2410
Data: 2010-01-17 22:13:06
jest 100%
avatar
Dodał: dzban45
Data: 2010-01-18 16:24:10
jak urochomic te gre
avatar
Dodał: Martynka2003
Data: 2010-01-18 18:13:45
Robson musisz Virtualem otworzyć i puzniej będzie ok.
avatar
Dodał: mic45al
Data: 2010-01-21 22:22:29
dobra mi wszystko dziala niby ale w momencie gdy chce zaczac grac wciskam spacje po zaladowaniu sie gry wyskakuje mi jakis blad :/ ma ktos cos takiego ??
avatar
Dodał: tomkararek
Data: 2010-01-22 16:50:31
slaba grafika a ciala gina przedewszystkim ktutka tylko 5 poziomow i koniec
avatar
Dodał: szyszka22
Data: 2010-01-22 17:59:34
A mi sie normalnie Sciąga :)
avatar
Dodał: bushiido
Data: 2010-01-22 22:08:26
pojdzie to windows7
avatar
Dodał: kriskus1
Data: 2010-01-23 13:54:05
W misji ,gdzie jest fort, wywala mi do visty.
avatar
Dodał: tomekk85
Data: 2010-01-25 03:03:23
czemu w tej grze czy w snajper elite strzela się nad cel a nie pod cel kto to wymyślił ??
avatar
Dodał: q1989dg
Data: 2010-01-25 17:59:27
moze mi ktos powiedziec jak to zainstalowac??? plis ciagnelem to pare dni a teraz nie umie tego odpalic...kufa mac
avatar
Dodał: zuzek 2005
Data: 2010-01-28 20:45:21
śćiąglem grę ale nie mogę jej uruchomić pomocy
avatar
Dodał: q1989dg
Data: 2010-01-29 08:57:27
Zajebista gierka,dzieki za wstawke polecam wszystkim ktorzy umia sie troszke zkoncentrowac no i swietnie pobawic przy okazji.
avatar
Dodał: wojtek0092
Data: 2010-01-29 15:27:08
No może nie wysyłajcie po 10 kb/s tylko po 60 kb/s... Takim tempem nigdy tego nie ściągnę, u mnie wysyłanie idzie po 50 kb/s. A co do gierki to polecam, miałem ją kiedyś - dobra gra. Pozdrawiam.
avatar
Dodał: WAWRO
Data: 2010-01-29 20:18:08
mam pytanko, sciagnelem ta gre, ale mam tylko 2 pliki mds i mdf i nie wiem co dalej , jakby ktos mi cos podpowiedzial bylybym wdzieczny

do tego tez sciagam gry na playstation 2 ale nagralem na plyte i nie chodzi i tez nie wiem czemu , potrzebuje pomocy jestem swiezy w tym temacie
avatar
Dodał: wojtek0092
Data: 2010-01-29 21:52:41
WAWRO musisz sobie ściągnąć program DAEMON-Tools i dopiero tam załadować do wirtualnego dysku ten plik mds.
avatar
Dodał: q1989dg
Data: 2010-01-30 13:09:44
podrzuci ktos jak w 5 misji wycofac sie za ta fabryke jak zastrzeli sie generala z fontany??? bo sie wkur...juz pomalutku:)
avatar
Dodał: kriskus1
Data: 2010-01-31 20:37:53
wie ktoś, dlaczego w misji z fortem wywala mi do visty???
avatar
Dodał: kowax
Data: 2010-02-02 12:41:57
jak moge pobrac ta gre??
avatar
Dodał: bananek_007
Data: 2010-02-04 16:06:21
nie wiem jak u innych ale u mnie w 8 misji w pewnym momencie wywala mnie z gry za kazdym razem co probuje ja przejsc :/
avatar
Dodał: wera1222
Data: 2010-02-05 12:10:09
To są jaja gra kończy się w 5 strefie w "fontanie" co mam zrobć aby przejść dalej czy to jest koniec gry????????????
avatar
Dodał: sadecka
Data: 2010-02-09 21:41:51
mam głos lecz pokazuje mi niepoprawny format, co zrobić? odpalam w daemonie, instaluje sie normalnie i po dpaleniu źle.
avatar
Dodał: sadecka
Data: 2010-02-09 21:41:57
mam głos lecz pokazuje mi niepoprawny format, co zrobić? odpalam w daemonie, instaluje sie normalnie i po dpaleniu źle.
avatar
Dodał: cinek0606
Data: 2010-02-17 20:19:11
polecam sniper elite zdecydoanie lepsza
avatar
Dodał: afera1910
Data: 2010-02-24 13:03:20
a moze ktos mi powie jak zniszczyc te czolgi w 7 misji nie mam zadnych granatow i co dalej
PIERWSZA POPRZEDNIA ( strona 1 z 2 ) NASTĘPNA OSTATNIA
Max ()

Dodaj komentarz

<> tylko czysty tekst

Żaden z plików nie znajduje się na serwerze. Torrenty są własnością użytkowników. Administrator serwisu nie może ponieść konsekwencji za to co użytkownicy wstawiają, lub za to co czynią na stronie. Nie możesz używać tego serwisu do rozpowszechniania lub ściągania materiałów do których nie masz odpowiednich praw lub licencji. Użytkownicy odpowiedzialni są za przestrzeganie tych zasad.