Upload | Wsparcie | Staty | Staty 2 | FAQ | O nas | Forum | Pluginy | Banery | Szukaj | Moje konto
Ostatnio dodane
Filmy XviD / DivX
DVD-R
Filmy RMVB
Filmy x264
Filmy HD
Filmy 3D
Programy
Konsole
Gry
Muzyka
Teledyski
TV
Erotyka
Książki
Komiksy
Lin/Mac
Sport
Anime
dla Dzieci
GSM/PDA
Inne
info RSS

RSS

Programy

Azureus
BitComet
uTorrent
BitTornado

Linki

300 - Trzystu *2006* [PAL] [DVD5] [Lektor i Napisy PL]
brak screena

Dodał: DB1972
Data dodania:
2009-02-21 23:04:41
Rozmiar: 4.34 GB


Komentarze: 40

Pobierz torrent

Magnet Link
300 - Trzystu *2006*

produkcja: USA
gatunek: Dramat, Wojenny
data premiery: 2007-03-23 (Polska) , 2006-12-09 (Świat)
reżyseria Zack Snyder
scenariusz Michael Gordon , Kurt Johnstad
zdjęcia Larry Fong
muzyka Tyler Bates
czas trwania: 117

o filmie:

Król Sparty Leonidas dowiaduje się, że Kserkses, perski władca uważający się za wielkiego boga, pragnie zająć tereny Grecji i objąć swym władaniem waleczny lud Sparty. Leonidas chce stawić czoło ogromnej armii perskiej i walczyć o wolność. Niestety Wyrocznia jest sprzeczna z wolą króla. Zabrania wysłania armii, a przekupieni złotem kapłani podtrzymują jej decyzję. Przywódca Sparty widzi tylko jedno wyjście, zbiera 300 najdzielniejszych wojowników, nazywa ich strażą przyboczną i pod pozorem przechadzki wyrusza pod niewielki, a mający ogromne znaczenie strategiczne przesmyk górski Gorące Wrota. Tam właśnie stanie, by przeciwstawić się stu tysiącom Persów.

obsada:

Gerard Butler: Król Leonidas
Lena Headey: Królowa Gorgo
David Wenham: Dilios
Dominic West: Theron
Vincent Regan: Kapitan
Michael Fassbender: Stelios
Rodrigo Santoro: Xerxes
Andrew Tiernan: Ephialtes
Andrew Pleavin: Daxos


Menu: Tak
Dodatki: Nie
Audio: Dolby Digital 5.1polski,Dolby Digital 5.1angielski
Video: MPEG-2
Napisy: polskie, angielskie

Ps.
Po pobraniu proszę o seedowanie.Skrytym pijawkożercom mówimy zdecydowane NIE!

Zgłoś do moderacji pliki
Tracker


300.iso 4.34 GB

Komentarze

avatar
Dodał: DB1972
Data: 2009-02-21 23:32:27
wstawiam bo poprzednia nie ma wersji angielskiej a o seedzie nie wspomnę.
avatar
Dodał: daras555
Data: 2009-02-22 12:27:23
tej wstawki nie trzeba reklamować
avatar
Dodał: Dred51
Data: 2009-02-22 18:09:41
Dzięki i prosiłbym też o wyższy updejt :)
Szwagrowi ściągam a nie potrafi się już doczekać ;)

avatar
Dodał: deeleepl
Data: 2009-02-22 18:54:14
empik - 19.90 pelne dvd 9...
avatar
Dodał: brzoza1125
Data: 2009-02-22 20:14:20
senda kiepsko idzie
avatar
Dodał: szakal83
Data: 2009-02-24 02:01:44
Seedow poprosze i upload wiekszy by tez nie przeszkadzal,
dzieki.
avatar
Dodał: Maleska89
Data: 2009-02-25 02:39:59
4.34 GB wstawiam bo poprzednia nie ma wersji angielskiej .a moja ma tyle samo tylko z PL.?
avatar
Dodał: piotrbetty
Data: 2009-02-26 23:38:53
sedy sedy sedybo muli że aż łeb boli
avatar
Dodał: piotrbetty
Data: 2009-02-26 23:49:20
sedy bo stoi na 40%
avatar
Dodał: LAMINATER
Data: 2009-03-01 15:02:54
DLACZEGO NIE MOGE OTWORZYĆ FILMU. PROSZE O RADE.
avatar
Dodał: pipi215
Data: 2009-03-08 18:04:49
czy warto to wciągnąc
avatar
Dodał: ksiadz24
Data: 2009-03-08 22:04:56
mam pytanie jestem nowy i wielu zeczy nie rozumie jeszcze. Co to znaczy sedować i jak to robić i jak wsadzić film na torenta żeby inni mogli go ściągnąć bo mam troche filmów na dvd
avatar
Dodał: pica550
Data: 2009-03-16 22:30:03
film jest super extra :) polecam wszystkim kinomaniakom. jesli komus podobal sie film holligans to ten film rowniez powimen sie spodac. cos w nim jest :)
avatar
Dodał: norwox
Data: 2009-03-20 16:51:16
siema wszystkim! pobrałem ten film niedawno i chciałbym go nagrać na DVD tak żeby mi odtwarzał na stacjonarnym DVD już 2 płyty zje****em nagrywając. Mam program Nero 7 i nie wiem jak to zrobić PROSZĘ O POMOC! (żeby mi ktoś napisał krok po kroku tutaj albo na gg:6587808)
avatar
Dodał: norwox
Data: 2009-03-20 18:19:10
już mam działa
avatar
Dodał: chrusek
Data: 2009-03-25 00:47:44
zajeeeebiste dzieki za wstawke .pozdrawiam i oby tak dalej.
avatar
Dodał: lukasz_xe
Data: 2009-05-02 15:04:39
Warto ściągać ??
avatar
Dodał: BS_
Data: 2009-05-05 16:50:42
moze mi ktos powiedziec dlaczego nie mam dzwieku
avatar
Dodał: Tomek199
Data: 2009-05-26 21:48:03
ej jestem zarejstrowany ale nie wiem jak to pobrac prosze mi pomóc
avatar
Dodał: tony728
Data: 2009-05-26 22:12:14
pisze ze nie ma dodatków. Czy chodzi tu dodatkowe sceny oraz ,wywiady i inne tego typu?
avatar
Dodał: tony728
Data: 2009-05-27 10:39:31
tomek music kliknąc na "pobierz torrent" a potem uruchomić pobrany plik najlepiej w programie uTorrent
avatar
Dodał: Blogmar
Data: 2009-06-06 22:17:09
wszystko ok ale nie było dzwieku ;[
avatar
Dodał: mattfly
Data: 2009-06-07 17:33:17
Yyy, 4.34GB? O___o mam inna kopie z lektorem PL i wazy 900MB ... A wiec? X_x
avatar
Dodał: lukasz1987
Data: 2009-06-26 21:42:18
@mattfly

a wiec nie masz na pewno wersji DVD ;]
avatar
Dodał: hubert12
Data: 2009-07-16 22:05:37
gdzie znajde 300 spartanin śmieszny film
avatar
Dodał: korek640
Data: 2009-07-25 10:12:23
a może divxa ktoś wrzuci świetny filmik ????
avatar
Dodał: koziol1985
Data: 2009-10-06 11:45:42
seed wmiare ale lepszy by się przydał:)
avatar
Dodał: bombello777
Data: 2010-01-11 19:11:01
wlasmnie ma ktos moze ta smieszna wersje ..?
avatar
Dodał: anetusia9001
Data: 2010-01-25 10:50:27
czemu mi nie moze sie wlaczyc pisze ze plik jest uszkodzony?:((
avatar
Dodał: KAMILSAKI11
Data: 2010-01-30 20:52:59
WRZUĆCIE PARODIE TRZYSTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111
avatar
Dodał: Ehe1994
Data: 2010-02-25 15:19:05
Ej co jest nie działa jakś pierdoła sie ściągnęła wstawcie normalny film pliska
avatar
Dodał: kowalski s.
Data: 2010-03-03 18:55:36
po ściągnięciu nie mogę go odpalić nie ma dżwięku i nie wiem co dalej może ktoś doradzić
avatar
Dodał: Hans170
Data: 2010-03-04 14:45:03
o lol aż mnie zabolało
avatar
Dodał: hekello
Data: 2010-03-16 14:56:11
slabo sie sciaga
avatar
Dodał: klaudiusz1
Data: 2010-04-06 20:19:29
wysylajcie po więcej
avatar
Dodał: sloma82
Data: 2010-05-06 07:42:57
mam problem tu pisze ze po polsku znaczy sie lektor polski i napisy a u mnie jest po angielsku ssedowalo sie wszystko jest ok tylko ten jezyk co mam zrobic moze sciągnoć jakis plik z neta czy cos dodac do folderu?
avatar
Dodał: Szumacher2394
Data: 2010-05-17 22:02:04
Będę pobierał bo wiem ze to jest Wyjeba.... film:)prosze sedowac jak pobiorem to tez będę sedował:)NIE JESTEM PIJAWĄ!!! z góry dzięki:)
avatar
Dodał: sloma82
Data: 2010-05-18 22:36:51
co to ten seed?
avatar
Dodał: Radek17RGY
Data: 2010-07-21 11:07:11
można wstawkę w divx skiczne dzięki
Max ()

Dodaj komentarz

<> tylko czysty tekst

Żaden z plików nie znajduje się na serwerze. Torrenty są własnością użytkowników. Administrator serwisu nie może ponieść konsekwencji za to co użytkownicy wstawiają, lub za to co czynią na stronie. Nie możesz używać tego serwisu do rozpowszechniania lub ściągania materiałów do których nie masz odpowiednich praw lub licencji. Użytkownicy odpowiedzialni są za przestrzeganie tych zasad.