Upload | Wsparcie | Staty | Staty 2 | FAQ | O nas | Forum | Pluginy | Banery | Szukaj | Moje konto
Ostatnio dodane
Filmy XviD / DivX
DVD-R
Filmy RMVB
Filmy x264
Filmy HD
Filmy 3D
Programy
Konsole
Gry
Muzyka
Teledyski
TV
Erotyka
Książki
Komiksy
Linux
Sport
Anime
dla Dzieci
GSM/PDA
Inne
info RSS

RSS

Programy

Azureus
BitComet
uTorrent
BitTornado

Linki

Muzyka/ Religijna
Polskie kolędy i piosenki świąteczne [mp3@VBR]
Polskie koledy i piosenki swiateczne [mp3 VBR]

Dodał: MIKOLAR
Data dodania:
2007-12-22 17:21:19
Rozmiar: 140.37 MB


Komentarze: 36

Pobierz torrent

Magnet Link
Jest to składanka z różnych źródeł na wigilijny wieczór.
Format: mp3
Bitrate: 128-256kb/s
Czas trwania: 2g.11min


Spis utworów:
01.Eleni-Gdy się Chrystus rodzi
02.Anna Maria Jopek - Mędrcy świata
03.Zbigniew Wodecki - Cicha Noc
04.Krzysztof Krawczyk - W Żłobie Leży
05.Arka Noego-Kołysanka
06.Pod Budą - Gdy śliczna Panna
07.De Su - Kto wie
08.Krzysztof Krawczyk - Pójdźmy Wszyscy Do Stajenki
09.Natalia Kukulska - Tobie mały Panie
10.Krzysztof Krawczyk - Nowy Rok Bieży
11.Eleni-Wśród Nocnej Ciszy
12.Krzysztof Krawczyk - Do Szopy, Hej Pasterze
13.Arka Noego- Świeć gwiazdeczko świeć
14.Krzysztof Krawczyk - Hej, W Dzień Narodzenia
15.Przybieżeli Do Betlejem
16.Edyta Górniak i Krzysztof Antkowiak - Pada śnieg
17.Czerwone Gitary - Dzisiaj w Betlejem
18.Anna Maria Jopek - Jezus malusieńki
19.Maryla Rodowicz - Oj maluśki, maluśki
20.Pod budą-Lulajże Jezuniu
21.Krzysztof Kiljański - Mizerna cicha
22.Arka Noego- Największy gazda
23.Wiesław Ochman - Bog sie rodzi
24.Boys - Wesołą nowinę
25.banda mikołaja - kolor nadziei
26.Anna German - Anioł pasterzom mówił
27.Eleni-Swięty, Niepojęty
28.Irena Santor-Nie bylo miejsca dla ciebie
29.Eleni- Lulaj Go Matko Lulaj
30.Jacek Wójcicki-O gwiazdo betlejemska
31.Eleni- Maleńka Przyszła Milość
32.voo voo-Północ już była
33.Eleni- Tam Gdzie Ty, Jezu Malusieńki
34.Boys & Classic - Świąteczne dni
35.SKALDOWIE - Ciemno tej nocy betlejemskiej było
36.Boys - Świąteczny czas
37.Czerwone Gitary - Jest taki dzień
38.HALINA FRĄCKOWIAK&ALICJA MAJEWSKA&ANDRZEJ ZAUCHA - Nie zapomnijmy tego

Zgłoś do moderacji pliki
Tracker


06 - Pod Budą - Gdy śliczna Panna.mp3 3.41 MB
1. Eleni-Gdy się Chrystus rodzi.mp3 4.99 MB
10-Krzysztof Krawczyk - Nowy Rok Bieży.mp3 2.89 MB
11-Eleni-Wsrod Nocnej Ciszy.mp3 3.86 MB
12-Krzysztof Krawczyk - Do Szopy, Hej Pasterze.mp3 3.13 MB
13-Arka Noego- Świeć gwiazdeczko świeć.mp3 3.25 MB
14-Krzysztof Krawczyk - Hej, W Dzień Narodzenia.mp3 2.99 MB
15- Przybiezeli Do Betlejem.mp3 3.70 MB
16-Edyta Górniak i Krzysztof Antkowiak - Pada śnieg.mp3 3.89 MB
17-Kolędy_-_Czerwone Gitary - Dzisiaj w Betlejem.mp3 2.73 MB
18-Kolędy - Jezus malusienki.mp3 2.25 MB
19-Polskie Kolendy - M_Rrodowicz - Oj maluski, maluski.mp3 4.12 MB
2-Anna Maria Jopek - Mędrcy świata.mp3 6.29 MB
20- Pod budą-Lulajze Jezuniu.mp3 3.59 MB
21- Krzysztof Kiljański - Mizerna cicha.mp3 4.66 MB
22-Arka Noego- Największy gazda.mp3 3.54 MB
23-Wieslaw Ochman - Bog sie rodzi.mp3 2.29 MB
24-Boys - Wesołą nowinę.mp3 5.67 MB
25-banda mikolaja - kolor nadziei.mp3 6.24 MB
26-Anna German - Anioł pasterzom mówił.mp3 3.08 MB
27- Swiety, Niepojety.mp3 4.70 MB
28 - Irena Santor-Nie bylo miejsca dla ciebie.mp3 2.98 MB
29-Eleni- Lulaj Go Matko Lulaj.mp3 4.03 MB
3-Zbigniew Wodecki - Cicha Noc.mp3 3.35 MB
30-Jacek Wójcicki-O gwiazdo betlejemska.mp3 2.70 MB
31-Eleni- Malenka Przyszla Milosc.mp3 5.12 MB
32-voo voo-Północ już była.mp3 4.02 MB
33-Eleni- Tam Gdzie Ty, Jezu Malusienki.mp3 3.60 MB
34-Boys & Classic - Świąteczne dni.mp3 4.41 MB
35-SKALDOWIE - Ciemno tej nocy betlejemskiej było.mp3 2.54 MB
36-Boys - Świąteczny czas.mp3 4.04 MB
37-Czerwone Gitary (Kolędy) - Jest taki dzień.mp3 2.53 MB
38-HALINA FRĄCKOWIAK&ALICJA MAJEWSKA&ANDRZEJ ZAUCHA - Nie zapomnijmy tego.mp3 3.78 MB
4-Krzysztof Krawczyk - W Żłobie Leży.mp3 2.87 MB
5-Arka Noego-Kołysanka.mp3 2.91 MB
7-DeSu - Kto wie.mp3 3.43 MB
8-Krzysztof Krawczyk - Pójdźmy Wszyscy Do Stajenki.mp3 2.65 MB
9-Natalia Kukulska - Tobie mały Panie.mp3 4.12 MB

Komentarze

avatar
Dodał: jwc1
Data: 2007-12-22 19:28:39
Dzięki za różnych wykonawców, dzięki temu każdy dla siebie coś znajdzie (pomijam oczywiscie tych co wiecznie są niezadowoleni i oczywiście nigdy nie dodali ani jednego torrenta. Zgadza się, mam na myśli tzw. pijawki ;) )
avatar
Dodał: danusiaagata
Data: 2007-12-22 20:04:14
dzieki za piękne kolendy
avatar
Dodał: longtom
Data: 2007-12-22 21:18:48
tak panowie jestescie wielcy. mam tylko pytanie czemu to tak wolno kapie?
avatar
Dodał: arnoldwydra
Data: 2007-12-22 22:42:46
dzieki za kolendy wesolych swiat
avatar
Dodał: Robo15
Data: 2007-12-22 22:56:50
serdeczne dzięki i wesołych swiąt
avatar
Dodał: derek336
Data: 2007-12-23 02:19:24
DZIEKI-POGODNYCH SWIAT.../
avatar
Dodał: mr79-1979
Data: 2007-12-23 08:33:37
ooooo!!!!jaka niespodzianka!!! maxxx transfer,najserdeczniejsze życzenia wesołych świąt wszystkim! oby wiecej takich transferów!pozdrowienia....
avatar
Dodał: brusek
Data: 2007-12-23 15:46:06
Dzięki,i wesołych Świąt dla Wszystkich
avatar
Dodał: MIKOLAR
Data: 2007-12-23 20:52:58
Ja też wam wszystkim życzę wesołych świąt.
avatar
Dodał: Smokowiec
Data: 2007-12-23 20:53:11
Dobra robota.zdrowych i wesolych
avatar
Dodał: rafi67
Data: 2007-12-24 06:02:26
bardzo dobra robota zdrowych wesolych swiat!!!!!!!!!
avatar
Dodał: Dudek124
Data: 2007-12-25 16:39:41
Prosił bym o kolędy w wykonaniu Ryszarda Rynkowskiego
avatar
Dodał: gregorijus
Data: 2008-11-28 21:05:02
a nikt się nie dzieli? ot niegrzeczni :( a moze będzie ktoś, kto się podzieli na święta?
avatar
Dodał: agusiaczek81
Data: 2008-11-30 17:15:47
Bardzo lubię polskich wykonawców, zwłąszcza w wydaniach świątecznych. Szkoda tylko, że na święta wielkanocne nie ma żadnych utworków.
avatar
Dodał: rama212
Data: 2008-12-16 15:30:49
piękne!! Tylko słuchać i słuchać i słuchać... Ale tak naprawde to jakość jest the best. Do tego różnie wykonawcy! Super bede seedował do końca Swiąt.
A i dla wszystkich Wesołych Świąt! xD
Jeszcze raz dzieki!
avatar
Dodał: tajga1805
Data: 2008-12-17 11:56:59
Dzięki! Jesteś wielki za różnych wykonawców!
avatar
Dodał: Los Kanciaros
Data: 2008-12-17 23:52:50
Dziękówa za wstawke, naprawde wypasiony zestewik!!! Wesołych Śiąt dla wszystkich!!!
avatar
Dodał: kretik
Data: 2008-12-18 21:19:07
zdrowych i wesołych:)

avatar
Dodał: Danielq184
Data: 2008-12-20 15:28:30
Dzięki i Wesołych Świąt!
avatar
Dodał: sokore
Data: 2008-12-20 16:51:46
Wesołych świątek dla wszystkich...
avatar
Dodał: chimera666
Data: 2008-12-20 17:24:37
Dzięki i Wesołych Świąt!
avatar
Dodał: betijankos
Data: 2008-12-21 16:33:51
Dzięki WEOŁYCH ŚWIĄT
avatar
Dodał: seba98
Data: 2008-12-22 20:27:54
niech sie to ściąga szybciej Dzięki i Wesołych Świąt 2008-2009
avatar
Dodał: nemerizo
Data: 2008-12-23 12:07:53
Co to za świeta bez sniegu i mmrozu:) Wesołych Świat!!!!
avatar
Dodał: FIRST1023
Data: 2008-12-24 02:57:59
koledy spoko dziekówa ziomek
avatar
Dodał: 48ntw
Data: 2008-12-24 12:18:12
Rodzina przy stole wigilijnym i Twoje kolędy to jest to. Wesołych Świąt.
avatar
Dodał: irena111
Data: 2008-12-24 19:28:38
wszystkim wesołych świat i szczesliwego nadchodzącego 2009 roczku
avatar
Dodał: cooliozzi
Data: 2009-12-06 23:56:08
Genialna wstawka na lata i wieki wielkie dzieki !
avatar
Dodał: jacekbir
Data: 2009-12-13 19:26:07
W jaki sposób to się ściąga a później odtwarza?
avatar
Dodał: marta19850
Data: 2009-12-16 15:04:18
jaceikbir...sciagij sobie utorrent ze strony glownei tam polewej masz na zielono pod tytulem programy pozniej zainstaluj to i pobieraj i sluchaj

wesołych świąt.........................................
PIERWSZA POPRZEDNIA ( strona 1 z 2 ) NASTĘPNA OSTATNIA
Max ()

Dodaj komentarz

<> tylko czysty tekst

Żaden z plików nie znajduje się na serwerze. Torrenty są własnością użytkowników. Administrator serwisu nie może ponieść konsekwencji za to co użytkownicy wstawiają, lub za to co czynią na stronie. Nie możesz używać tego serwisu do rozpowszechniania lub ściągania materiałów do których nie masz odpowiednich praw lub licencji. Użytkownicy odpowiedzialni są za przestrzeganie tych zasad.